Har snart hunnit ikapp nuet...

Mitt av-och-på-smile,
kvittar hur sur jag än ser ut när man trycker på ta-kort-knappen,
det här är ändå resultatet!


Finns det någon fysik formel för hur luft som inandats plötsligt omvandlas till cement?
Så känns det just nu iallafall, jag är konstant trött och det är bara jobbigt att andas. Jag vet ju orsaken till detta lidande och det är påskhelgens firande. Nog för att jag hade riktigt kul men jag hade kunnat skippa all denna fördömda alkohol. Det är det iallafall slut med (nu igen?!) och jag ska fokusera på mitt eget välbefinnande istället.

Jag har väl samma mål som tidigare och jag vet att jag kan lyckas bara jag bestämmer mig för det.
Dessutom har jag några delmål som jag vill kämpa för dvs diverse tävlingar hit och dit. Än så länge är bara vårruset inbokat men jag har lite fler planer på lager.

Och framtiden ja, idag är sista dagen att söka skola till hösten och det är jag också klar med! Jag har en rad med planer enda från A till E och skiter alla de sig måste jag ta till plan F. Fast jag kan ju inte vara så kollrig så jag klantar bort 5 chanser till utbildning? Det gäller bara att jag skickar in de betyg som jag får när den här terminen är slut och sen får vi se vad som händer.

Nu blir det tio minuters hårdläsning i CSR:boken och sedan TV tills jag stupar.
Imorrn är det långdag på jobbet och sen plugg igen! Ska nog klämma in lite motion också =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback