Jag vill jag vill jag vill, jag vill too much..

Har ingen ro i kroppen,
går på högvarv,
planerar till tusen,
skiter i konsekvenserna,
avslutar påbörjat,
känner mig vuxen och mogen,
livet rusar förbi,
harmonisk,
stressad,
lugn och kaotisk,
uppjagad,
vill sova,
vill fästa mina rötter,
vill flyga långt bort ovan molnen,
innesluten,
in the middle of the psycho circus called my life...

Kan nån trycka på paus eller slow motion?
Jag vill hemskt gärna hinna se det som syns,
höra det som låter, känna det som känns..
Jag vill vara inne i den kropp som är jag,
jag vill styra mitt eget skepp i min egen fart.

Mitt bröst är en lugn vik och mitt hjärta en förödande orkan.

Me - The beautiful disaster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback