Sista sambo-dagen =(

Idag är sista dagen som min kamrat bor hos mig, sen åker han hem till Skottland igen. Det kommer kännas tomt när han och de andra åkt, jag har aldrig skrattat så mycket någon gång so jag gjort den här veckan.  Och tiden har gått jättefort, så fort att jag inte kommer ihåg allt.

Ikväll ska mamma bjuda på mat och sedan blir det Singstar och the local pub. Och jag känner på mig att jag kommer gråta en skvätt, pojkarna åker 07.00 imorgon bitti och jag vill inte, jag vill inte!
Jag kommer att sakna någon att prata med hela nätterna, någon som känner sig hemma hos mig och som inte drar sig för att säga att jag ser ut som ett monster när jag vaknar efter en festkväll.

Jaja, nu ska jag lägga mig på grannens eminenta uteplats och vänta på att sambon ska pallra sig hem från skidbacken.

Ciao ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback