The last night on my own...

Imorgon blir jag sambo, åtminstone för en vecka. Jag har nämligen erbjudit mig att stå för husrum åt en kille från Skottland som kommer hit med sin scoutkår för att åka slalom och snowboard en vecka. Som tur är har min kompis tillika granne också erjudit samboskap till min skottes kamrat så jag och F kan ju stötta varandra =P

Jag ser fram emot den kommande veckan samtidigt som jag är nervös eftersom jag inte träffat skotten på flera år (jodå, vi har minsann träffats förut!) och inte vet vilken typ han blivit. Han kan ju fortfarande var trevlig samtidigt som det kanske visar sig att han är en psykopat. Who knows? 

Nejdå, jag tror faktiskt gott om den här killen, både han och hans kopis verkar vara riktigt regala pojkar så det här kommer nog gå bra. De har tom lovat att bjuda på mat nån dag/kväll. =)


Idag har jag storstädat hela lägenheten och jag är totally helnöjd! Jag har skrubbat allt och den som hittar ett dammkorn här är garanterat ute för att djävlas för då måste man leta väldigt noga. Jag har tom dammsugit madrasserna i sängen, gästmadrassen och soffan. Det ni!

Efter städningen promenerade jag till mamma där jag gick lös med en "frisörkniv" i håret. Jag skär nämligen bort det som är slitet och får ett underbart svall.. Haha, skämt åsido, men håret och jag kommer mycket bättre överens efter en dust med kniven. Jag kanske har brutit mot någon frisörlag men jag tar faktiskt bort väldigt mycket av underhåret när jag klipper mig själv, de tär ju det som är slitet. Efter klippningen/skärningen offrade jag lite tid till en hårinpackning! Inte ofta det händer!

Fin och fräsch knallade jag över till grannen på lite glöggkväll och till sist hamnade vi hos mig med singstar och spotify som bästa vänner.

En helt lyckad dag och kväll alltså!

Nu blir det natta för mig om jag ska orka upp och ta hand om min inneboende!

Sweet dreams, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback