Vårsol och V8:or!

Nu börjar det pirra i allas vårnerv!
Med fönstret öppet kan man känna lukten av brända däck och alla människor letar sig ut i solen. Veteranbilarna börjar putsas för en ny säsong och pappa har ställt på Cheven igen efter vintern. Sweet!
Syster och jag har kört slut på en hel del bensin idag kan jag lova, miljöfarligt, yes, men jag använder faktiskt apostlahästarna annars. Bara för att jag ville låna cheven idag har pappa offrat sig att tvätta den, annars fick jag inte åka av gården. Nu är den ren och fin och låter underbart!

Ska hämta skottarna i den ikväll, planen som F ch jag kom på efter några öl igår kväll. Hoppas de blir iaf lite imponerade, det är ju inte en fin bil, det är en kul bil!

Jaja, nu ska jag ut i solen och käka glass!

Ciao ciao!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback