After work and no work!

Gjorde sista dagen som extra resurs idag så nu ska jag gå tillbaka till timvikariat. Det är så skönt att ha garanterade timmar varje dag och nu är det slut på det för ett tag framöver. Nu kan jag inte direkt planera in aktiviteter någon heldag eftersom jag tackar ja till allt jobb som erbjuds! Jag har ju iofs skola att tänka på också men jag har ju gjort det jag ska hittills så det klarar jag i fortsättningen också.

Ikväll blir det After work med hamburgertallrik på hotellet. Det ska bli roligt! Jag är tio år yngre än den näst yngsta men det gör inget för jag känner mig som en i gänget. Kanske en frisk fläkt som drar med gamlingarna på äventyr! Förra gången lyckades jag dra med de på Tom´s Bar när hotellet stängde och det var riktigt trevligt! Tyvärr tror jag Tom´s har stängt ikväll så det blir nog natta efter After worken.

Nu ska jag läsa Företagsetik, äta Marabou Premium Lemon & Ginger och dricka Coca Cola i en timme innan vi ska träffas!

Vad tycker ni om After work?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback