Fishing for love??





Tänk om det kommit upp en prins ur hålet?! Det hade väl varit perfekt idag, Alla hjärtans dag!
Nej den enda fångst jag fick var tre mellanstora abborrar och de tär ju faktiskt bättre än ingenting... Jag vann iaf över pappa som bara fick en liten fiskusling haha

Nu är det potatiskok på g och The Kooks rockar loss i min lilla etta! Bon Iver bjöd på ett framträdande också men juryn (=Jag) ansåg att det passade bättre med lite mer fart en sån här fin dag!

Efter maten vill jag ut i solen igen, har bara ingen aning om vad jag ska göra ute. Det som står högst på önskelistan är att pirka på älven vilket betyder att jag bara behöver gå max 300 meter. Problemet som hägrar då är det faktum att jag inte törs plocka av fisken själv.. haha Nån frivillig?

Om det inte blir mer fishing ska jag kanske kalla broarna runt..

Jaja, det visar sig, nu blir det iaf The Kooks, sönderkokt potatis och stekt torsk med smör!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback