Gitarrer, simfötter och skidor!

Det är vad den här helgen handlat om för mig, visserligen har jag inte åkt skidor än, ska ut efter lunch. Igår var jag i Vansbro på bassängdyk igen, tränade på att hitta balansen under vattnet och så gjorde jag lite olika iklivningar. Det är bra att träna och hålla igång de olika sätten fast man redan kan dem. Så att man är säker när man ska ut med båt på sjö eller hav. Efter det blev det grekisk kyckling med tzatsiki mm med mamma och hennes karl.

När jag kommit hem var jag bowlingsupporter åt flickorna och dagen avslutades med kalas i ett raggargarage haha
Jättetrevligt! Massa gamla damer och herrar, en bilbana och öl. Kan det bli bättre? Spelade lite gitarr tillsammans med en annan dam där... =) Kom i säng vid halv två tror jag, och tog lite sovmorgon imorse..

Nu ska jag på lunch hos mina kusiner och sen blir det som sagt skidspåret, får se hur långt jag åker... Sen blir det mera gura, har samlat på mig lite nya låtar som jag ska nöta in nu till nästa raggarpartaj!

This is my life - Gasolin, det är fina grejer det!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback