Hejja Bamse på repeat!

Den visan har jag nynnat på sen klockan elva idag. Vi sjöng den på lunchsamlingen idag och efter det var det kört. De är inte ofta barnvisorna fastnar, det brukar mest vara under julen då "Sätt dig på bocken..." har sin givna plats i mitt dagliga nynnande. Idag somnade jag nästan på vilan, jag har varit otroligt trött hela förmiddagen och det kommer nog bli värre imorgon. Då blir det uppstigning 05.30 för jag har öppning. Kan egentligen sova till 06.00 men jag tror jag ska äta gröt hemma innan och försöka piggna till.

Resten av dagen ska jag bara njuta. Solen skiner och det är inte så kallt ute så det blir kanske en liten promenix. Skulle vara skönt att åka lite pulka eller nåt för ovanlighetens skull. (Ganska vanlig dagsaktivitet på jobbet!)


Först ska jag slappa lite mer och kanske fika lite, har lust att träffa brudarna och skvallra lite! =)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback