Jag - en utter!


Bild: Skånes djurpark


Läste en artikel i nyaste Topphälsa idag när jag väntade på att maten skulle bli klar. Artikeln handlade om att man ska äta efter sin djurtyp. Det var ett test med också och efter att ha gjort det kan jag konstatera att jag är en utter.

Sexigt va? Eller inte! Det är tur att det bara återspeglar hur jag ska äta så det blir rätt för mig. Jag har då nu lärt mig att jag ska äta mycket kött och fisk och passa mig för att äta vanlig pasta. Jag kunde om jag kände för en mer strikt köttdiet tjuvkika lite på hur lejonen äter och om jag ville äta mindre kött kunde jag spana in björnens matvanor.

Nice! Nu ska jag ta en simtur och se om det finns nån smarrig liten abborre i älven. Skämt åsido!
Det stämde så bra överens med mig själv och mina matbehov och beskrivningen av utter-typens behov. Jag skulle dö om jag inte fick i mig tillräckligt mycket kött och fisk. Jag fick inte i mig så mycket protein första veckan i australien eftersom jag var skeptisk till utländska köttprodukter. Det resulterade i extrem kraftlöshet och det enda jag ville var att ligga på sängen. Som tur var är jag inte dummare än att jag begrep varför jag var så slak så jag sket i mina tvivel om australiensiska köttprodukter och vräkte i mig kycklingbörjare, kycklingquesadillas mm. Gjorde till och med hemlagad lappskojs en dag! Mums!

Nu ska jag nog mumsa på lite chili/chokladglass och se om det är nåt intressant på burken!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bloggpengar

Hej! Vill du ha hjälp med att maximera inkomsten från din blogg? Då kan jag hjälpa till! Ha en bra kväll :)

Postat av: P e r n i l l a

En fråga bara! Skulle du kunna anlita en bröllopskoordinator som inte har en utbildning men ändå verkar pålitlig? Om hon är duktig? Om det skulle vara gratis för din del?

2009-02-18 @ 21:11:24
URL: http://pernillabremer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback