Magsjuka!

Idag har jag ätit! Jippii!

Jag hade nämligen magsjuka igår och då var det inte mycket som gick i kan jag lova. Slutade iaf att spy runt två på dagen så det har varit lugnt ett bra tag nu. Det värsta med magsjuka är inte att spy, det är jag i samband med febern får så otroligt ont i ryggen. Det känns som om kroppen ska slitas isär någonstans mellan ryggen och rumpan och det är så obehagligt. 

Nu är jag ju iallafall relativt frisk. Kroppen behöver ju vila och så men jag är inte dålig längre. Tyvärr betyder det ändå att jag inte ska jobba något mer. Det här var sista veckan och jag måste vara hemma pga smittorisken.På fredag ska jag på kurs så då har jag dessutom tagit ledigt. Tråkigt men sant!

Ska nog pallra mig ner i tvättstugan sen och kika om det finns någon ledig tvättid imorgon. Jag har nog inte tvättat på två och en halv vecka men nu vill jag tvätta bort all sjuka. Plus att det börjar bli dåligt med strumpor! =) Det är faktiskt lite oroande att det inte märks i garderoben när två fyllda påsar med smutstvätt är borta. Men men, det betyder ju att jag inte behöver shoppa på länge.. haha Jag bör nog kolla igenom och se vad jag har för kläder egentligen.

Nu blir det nog en powernap och sen ska jag nog se på "Dagbok från en motorcykel" eller vad den nu heter..

Ciao! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback