Ny header!

Har lekt lite på datorn idag med hjälp av både Photoshop och picnik.com. Resultatet blev ett par headers och den jag har uppe nu är favoriten! Jag är så nöjd! Blomman är från pappas rabatt för någon sommar sedan och bilden på mig är från i måndags då jag gick en promenad på älven. Jag blir alldeles pigg när jag tänker tillbaka på hur friskt och kallt det var ute då. Temperaturen låg på strax under -20 grader på morgonen när jag åkte till jobbet och det hade nog inte blivit så mycket varmare när jag slutade vid lunch.

Det är så underligt hur jag kan avsky kylan när jag är inomhus men älskar den när jag är ute och solen skiner. Jag hoppas att jag tar mig ut på någon skidtur snart. Måste vänta några dagar till så kroppen hinner vila upp sig från sjukan.

Nu ska jag krypa till kojs och jag hoppas jag får sova hela natten. Igår slocknade jag kl 20.00 och vaknade hur pigg som helst kl 02.00. Jag fick panik när jag insåg att klockan egentligen var 22.00. Jag hade bara sovit två timmar och var helt utvilad. Sista gången jag kollade på klockan efter det var 04.30. Som tur är har jag inte varit trött idag utan jag har pinnat på som vanligt. Mest läst iofs men jag har varit vaken!

Nåja, Good night everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback