Säsongens första skotertur!



Magen kurrar och det värker lite i fingrarna och tårna. Huden spänner i ansiktet och jag kommer sova otroligt gott inatt. Jag har nämligen varit ute på min första skotertur den här säsongen. Jag och tre grabbar for ut och var borta 2-3 timmar. Vi åkte till Kyrkberget och utsiktet var fabulous! Det hann bli mörkt och jag har aldrig sett månen så vacker som idag, alldeles klotrund och knallorange. Eftersom jag inte har förarbevis själv fick jag sitta bak vilket resulterade i att jag förmodligen kommer vara rätt blå i baken nu. Kändes som jag flög en meter i varje gupp och landade ganska hårt en del gånger men det är så roligt att åka skoter så det gör ingenting.

Nu håller jag på med potatiskokning till kvällens lappskojs och efter maten blir det nog att sjunka ner i soffan med en kopp te. Är så skönt slut nu så jag kommer nog slockna så fort jag lägger huvudet på kudden!

Så jag kan lika gärna säga godnatt nu!

Ciao och good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback