Sinudrag i alla bena!

Gårdagens simfötter och eftermiddagens pjäxor har gjort ett bra jobb, kanske inte så skönt men vaderna har iaf fått sig en omgång! Måste stretcha ut och dricka 14 liter vatten om jag ska överleva tills imorrn. Det drar lite misstänksamt i fötter och vader och det kommer resultera i extrema sinudrag. Garanterat! Har jag otur så blir det "sinudrag i alla bena"!

Skidåkningen var skoj iaf trots att det var dåligt före och så gott som ospårat. Jag tog mig hem iaf!

Nu ska jag pallra mig in i köket och fixa föda. Gravad lax med ärtor och ris står det på menyn. Mums!
Sen ska jag bänka mig framför TV:n som bjuder på både Beck och Jamie Oliver! Jippii!!

Jaja, mat innan sinudragen anfaller!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback