Spotifyed!

Sen jag skaffade spotify har jag fått ork att utvidga mitt musikaliska öra eller hur man nu säger. Satt och bläddrade igenom en musiktidning på mammas jobb häromdagen och skrev ner lite band jag skulle "lyssna" upp. En del av de var riktiga pärlor! Ni har säkert vetat om flera av de som jag listar nedan men jag har varit trångsynt, lat och bara lyssnat på det som jag lyssnat på tidigare. Nedan har jag listat både gamla och nya favoriter, första listan är band som gör bra låtar överlag och andra listan är det låtar som jag tycker utmärker sig!

- The Kooks
- Razorlight
- Air Traffic
- The Clash
- Blondie


- The Futureheads: Radio heart
- Garbage: Why do you love me?
- Bon Iver: Skinny love
- Röyksopp: Poor Leno
- Tom Petty: Learning to fly
- Kashmir: Rocket brother
- Robbie Williams: Bongo bong & Je ne t'aime plus 


Har ni några tips på örongodis? Vad lyssnar ni på just nu?

Kommentarer
Postat av: SANIBO

happy valentine's day!

Postat av: Sizz

Tack så mycket för tipset. jag hoppas också att mitt öga blir bättre :)

2009-02-14 @ 20:05:37
URL: http://sizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback