Sugen och stressad...




Jag är så galet sugen på att göra något, resa och röra på mig. Jag vill ha lite action samtidigt som jag vill vara ensam. Eftersom en resa inte känns så aktuell just nu får jag röra mig på hemmaplan istället. Det blir simning idag för jag börjar bli stressad inför Vårruset. Jag vill ju vara i så god form som möjligt då och jag har bara gått två promenader och simmat kanske tre gånger den här terminen. Orsaken är ju iofs sjukdom där jag haft långdragen förskylning samt magsjuka. Ett ont knä har även det bidragit till att jag stannat hemma. LATHET = den största anledningen antar jag om jag ska leta noggrannare.. =)

Men nu har jag fått en nytändning så det pirrar i hela kroppen. Jag ska bli värsta athleten nu haha
Ska se om jag överlever en kilometer i bassängen först!

I övrigt har jag inte gjort så mycket idag. Är ledig och låg på sängen till hundra innan jag knallade ner på Ica och köpte Topphälsa, vindruvor och grillade revbensspjäll. Mums!
Försökte hälsa på mamma på jobbet men hon hade inte tid för hon skulle på möte så det blev fika med den övriga personalen istället. 

Jag har varit i städtagen också och fixat lite med min sopsortering och så har jag diskat. Ser finfint ut i köket nu!

Jaja, nu ska jag iväg och plaska. Blir själv idag för min simmarkompis är sjuk =( Jaja, lite ensameditation helt enkelt!

Vad gör ni för att ladda inför springtävlingar om ni har gymskräck och vägarna är täckta med snö och is?

Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback