Vårstädning!

Idag tog jag sovmorgon till halv elva och tog mig en riktig långfrukost med havregrynsgröt, äppelmos och Vagabonds Thailand-special. Det var otroligt skönt och mysigt att sitta i mitt pyttekök i pyjamas och äta och läsa i lugn och ro. När jag ätit klart och klätt mig drog jag igång stora vårstädningen. Jag har dammat varje liten vrå, dammsugit, torkat golven och plockat undan onödiga prylar. Jag har möblerat om lite också så nu måste jag köpa mig ett nytt soffbord.

Det är så skönt att ha det rent och fräscht. Har till och med bytt ut lite tavlor!
Det som står näst på listan är att byta ut vanilj-doftljusen till äppelljus istället. Plus att jag ska fixa lite fler växter. Jag vill ha gröna stora växter som fräschar upp luften lite. Blir lätt att kännas instängt eftersom det är en liten etta.

Nu blir det Beck och popcorn och sen ska jag sova!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback