Dykning i the deep blue bassäng!

Vaknade med halvt blåöga idag, nice! Eller inte. Gjorde lite smått ont och ögonlocket var lite svullet. Jag är både glad fast lite besviken över att det inte är ett riktigt blåöga. Det är bara ett röd/blått märke på ögonlocket så det är ju inte så häftigt (om man nu kan kalla blåögon häftiga?!) Nu har dock den mesta svullnaden lagt sig och jag känner mig inte förlamad i ansiktet. Orsaken till min nya fina skugga är en preciserad armbåge. Råkade sitta på fel plats vid fel tidpunkt då en berusad herre backad in i mig. Men men, sånt händer och jag ser bättre ut nu än tidigare idag.

Nåja, förutom att studera ögat i spegeln större delen av dagen har jag varit i Vansbro på dykning. Och tänka sig: det gick prima! Visst har jag cert men det var ett tag sen jag dök förra gången. Jag är då nöjd med resultatet eftersom jag kände mig som ett proffs!

Det blir alltså fortsättning med bassängdyken. Jag kan lova att det var mycket trevligare temperatur där än när jag dök vid stugan i somras.

Kvällen ska jag spendera med brudarna och det blir säkert en massa skitsnack, chips och choklad! Förhoppningsvis får vi herrsällskap för jag tycker lätt att tjejsamtal lätt kan tappa substansen. En del säger att det är tjejkväll och andra påstår att det blir party så jag får väl se vad som händer ikväll. Nu ska jag iallafall göra mig i ordning och traska dit.

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback