Ett steg i rätt riktning: plugghäst!

Idag hämtade jag ut böckerna! Jag som under hela gymnasietiden förlöjligat mig över alla dessa människor som väljer att plugga på Komvux. Nu står jag själv där och inser att alla som läser där inte hade Ig i allt eller är dumma i huvudet. Jag måste ju faktiskt erkänna att det känns som om jag är den som är dum i skallen!
 
Det finns ju hur mycket som helst som man kan läsa på Komvux bara man engagerar sig och läser på vad som finns. Man är inte dum bara för att man läser med gymnasieeleverna fastän man tagit studenten för evigheter sen. (2007, evigheter?)

För min del blir det språk, ryska för att vara exakt. har alltid varit fascinerad av Ryssland och det ryska språket och nu har jag fått chansen att läsa grunderna. Enda kruxet är att jag jobbar en av två lektioner i veckan men det är bara två veckor kvar på det nuvarande viket så jag behöver bara lämna lektionstiderna till min chef så får hon fixa det. Det är tur att min lärare är så förstående att hon sa att jag kunde ringa när jag ville om jag hade några frågor.. Nice!

Jag hoppas på ett MVG! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback