I know!

Nu vet jag vem du är du mystiska människa som var här på juldagen! Jag är så glad över att jag fått reda på det eftersom jag funderat så länge på det. Inte för att det är så viktigt att livet står på spel men stenarna lättade lite.

Ikväll ska syster sova här. Vi har precis ätit tacos och ska till och se på film snart. Vet inte om det blir tran, fyran eller en skräckis som syster hade med sig. jag är ganska sugen på filmen på fyran och hon på trean.. Hm, undrar vem som vinner?!

Bara några få dar kvar av ledigheten sen börjar vardagen igen. Har börjat gå upp tidigare nu så att jag klockar kroppen efter jobbtiderna framöver. Vore inte det skönaste att vara trött första dagen...

Nu TV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback