Jag vill träna!

Så otroligt inspirerande det är med det här! Nu på slutet har det gått så där med träningen då jag titt som tätt drabbats av diverse snuvor och andra åkommor. Jag har ju iofs tränat ändå många gånger fast jag vet att jag borde varit hemma och vilat. Nu är det dock inga tvivel om att det är vila som gäller. Jag ska vila bort alla baciller ur kroppen och sen ska jag köra igen. Jag känner otroligt för att gå på nåt pass på gymmet idag bara för att få köra slut på alla krafterna men men, det får vara.

Jag skulle vilja att klockan blev sisådär halv nio eller nåt så jag kan krypa upp i fåtöljen med te och Giles Blunt's När du läser detta. Jag har läst nån bok av honom tidigare och jag tycker Blunt skriver väldigt bra. Jag är dessutom inne i en vara-för-mig-själv-period just nu så nu plockar jag upp boken så fort jag har lite tid över att läsa. Känner mig inte så social nu med halsen och tröttheten som följer med när man inte är riktigt frisk.

Jag kan avslöja en liten bit av mina semesterplaner och det är att huvudinnehållet är mycket natur. Det blir alltså inte shopping och storstadsnöjen för hela slanten. 


Jag vill se blommor i massor i sommar iaf det är ett som är säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback