Min bokhylla!

När du läser detta


Fick ett mail innehållande en länk till
Shelfari.com, en virtuell bokhylla där du kan samla böcker du läst, läser och vill läsa. Du kan också recensera och läsa andras recensioner. Ganska smart tycker jag och ett måste för mig, en bibliotekschefs dotter =)

Här hittar ni min profil, har inte hunnit lägga in så mycket i min bokhylla än men kommer förhoppningsvis fylla på snart. Har kommit in i en läsperiod nu och käkar böcker till frukost.

För tillfället har jag två böcker på gång:

Nöjesboken: När du läser detta av Giles Blunt
Måsteboken: Inledning till etiken av Göran Collste

Jag har iofs en hel hög med andra böcker på g just nu men det är mest coffee table böcker och lite träningsböcker som jag kikar i när jag har lust. Jag är en mästare på att dra hem böcker från bibblan och sen aldrig läsa de. Släktdrag från mamma kanske?!

Nu ska jag krypa till kojs igen. Kan inte sitta uppe och uggla hela natten bara för att man har sovmorgon i morgon inte. Promenix efter frukosten är det som gäller innan jag packar ner täckbyxor, snökängor och fuskollen för ännu en dag full av lek.

Good night, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback