Uppryckning!

Jag känner att jag bör ta mig i kragen och vara lite mer aktiv här på bloggen. Iallafall uppdatera lite om vad som händer i mitt liv. Visst, bloggen är inte livsviktig, men jag avundas alltid alla andra för att de hinner blogga och gör det bra dessutom. Jag håller igång ganska bra periodvis och inte alla andra perioder.
Så nu har jag bestämt mig för att blogga så ofta jag kan, klämma in lite bloggning mellan jobb och träningar och annat flams.

Kan ju börja med en tråkig nyhet (för mig iaf) och det är att jag känner mig lite krasslig. Tröttheten slog mig som blixten idag och jag känner mig utsliten i hela kroppen. Det känns som om det utkämpats en strid mellan alvedon och något som kan liknas vid trumsolo i skallen och jag har kissat två miljoner gånger idag. Tror dock inte det har nåt med saken att göra men det känns lite mysko att jag kissar hur mycket som helst. Det är nog inte urinvägsinfektion för det har jag haft förut och det känns inte lika. Jag behöver nog helt enkelt bara gå på toa, vet dock inte vart vätskan kommer ifrån eftersom jag druckit väldans lite de senaste dagarna. Pappa säger att det är så ibland men det är ju lite irriterande att jag måste springa och kissa en gång i kvarten.

Det händer inte så mycket annat i mitt universum. Det blir mest jobba, äta, träna och sova.
Idag fick jag reda på att jag ska jobba en dag som jag inte skulle jobba på men som jag trodde att jag skulle jobba på. Krångligt? Ja, fast huvudsaken är att jag får jobb, dessutom mer än jag trodde. Wihoo!

Annars laddar jag inför helgen, blir kalas lite överallt. Jag kör ju fortfarande på den nyktra livsstilen och jag ska nog på dykning på lördag så fredag blir då lugnt. Lördag kväll blir nog också nyktert men förhoppningsvis tillbringar jag den i goda vänners lag.

Nu ska jag åka till kusinerna och fika och sen blir det nog att däcka framför TV:n.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback