Den som väntar på nåt gott..

Sitter och räknar minuterna tills klockan 21.00 då jag tänker sätta mig framför TVn och börja njuta av att jag är ledig imorgon. Har jobbat sen förra onsdagen så nu ska det bli skönt att få vara hemma och slappa. Tänkte ta städdag imorgon men det blev idag istället när killen som ska ta över min lägenhet ringde och ville kika på den idag. Snacka om racer-städning utan slarv! Så nu kan jag bara ta det lugnt imorgon.

Har börjat kolla på lägenhet i nya stan nu också, kan vara bra att ha lite koll på vad som finns. Får ju reda på om jag kommit in på linjen nästa vecka och börjar bli lite smått nervös.. Jag har lite andra planer i bagaget om det inte blir som jag vill, typiskt att det skulle vara så många som söker till högskolan i år. Jag håller tummarna för mig själv iaf och hoppas att det blir som planerat.

Nu är klockan nio och det betyder godnatt lilla datorn!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback