Det rycker och drar, what happens next?



Nästan så här känner jag mig i tankarna, fylld av små delar som snart förhoppningsvis kommer sammanfogas till ett jag med stabila framtidsplaner!

Lediga dan idag då! Skönt att dansbandsveckan är över, känns som om jag slitit som ett djur hela veckan men det är OK när man har ett lika nice jobb som jag =)
Tog rejäl sovmorgon idag och har efter det slappat i Apfelbeau tillsammans med mammafamiljen, syster och katterna. Ganska skönt måste jag säga! Ska snart sätta mig i bilen och åka hem till mitt eget lilla krypin där det väntar mys framför TVn. =)

Det enda "felet" med ledighet är att tankarna börja flyta iväg och drömmarna gör sig påminda. Fantasin tar överhanden och helt plötsligt känns det som att det jag vill snart blir verklighet, För jag vet ju innerst inne att jag kan allt om jag vill. Om två veckor kommer jag stå inför ett val som kommer påverka min framtid i ett par år framöver och bävar för det samtidigt som det kommer bli skönt att veta hur livet kommer se ut ett tag.

Hoppas bara att jag inte går sönder av förväntningar nu innan jag får klarbesked!

Till dess har jag bestämt att all min tid ska ägnas åt mig själv och de personer som står mig närmast!

Ciao!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback