Fullt upp!

Det är vad jag haft sedan jag började jobba efter sjukskrivningen! Dagarnas innehåll kan beskrivas som ganska fantasilösa utan värre överraskningar: gymma, jobba, bada.

Ja visst, det står gymma! Och jag som aldrig varit särskilt förtjust i att pumpa muskler bland hormonstinna träningsnarkomaner.. Orsaken till att jag helt plötsligt tycker att det är roligt är att jag:

1. tränar gratis,

2. slipper svettas ihop med annat folk = jag är den enda person som är dum nog att spendera förmiddagarna inomhus brottandes med hantlar och löpband,

3. har blivit alldeles sönderslöad under sjukperioden och inte tränat alls vilket betyder att jag nästan exploderar av endorfiner när jag tänker på hur feta muskler jag kommer få =)


Nu blir det att leta badkamrat innan jag ska jobba!

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback