♥ Music Maestro ♥

Har äntligen börjat få kläm på lite nya låtar på gitarren nu! Har inte haft någon lust att spela ett tag men igår kände jag hur det började locka lite.

De låtar som plågar mina stackars fingertoppar just nu är:

Halo - Beyonce Knowles
Ayo Technology - Milow


Trots att jag inte är något gitarrproffs så tycker jag faktiskt att det låter riktigt bra! Sen vet jag ju inte om jag spelar helt rätt men vad gör det egentligen???

Förutom gitarrspelet hinner jag inte med så mycket efter jobbet. Längtar efter lite ledigt nu faktiskt, känner att det kan vara skönt att hinna med lite hushållsgöra också som städning och matlagning. Har inte strukit på flera veckor nu så det är väl dags att förinta berget som tillkommit. Dessutom vill jag ha lyan i topptrim till dansbandsveckan ifall man får oväntat besök!

Nu blir det sen kvällsmat bestående av havregrynsgröt, knäckemackor och bigarråer!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback