You are the dancing queen!!!



Nu har årets dansbandsvecka dragit igång och jag som tänkte "fira" med några kalla öl ikväll siktar mot party på lördag istället. Jobbar hela veckan utom söndag så jag kommer bara ta det lugnt. Tänkte försöka tömma lägenheten lite efter hand så det inte är så mycket att göra vecka 31.

På tal om flytt så håller jag på att utforma lite extra framtidsplaner så jag har något i bagaget om antagningen inte går som jag tänkt. Det är ju ganska smart att ha något hum om vad man ska göra om planerna går i stöpet.

Och när man talar om att gå i stöpet så tror jag inte att satsningen på nattklubben Manhattan här är så lyckad. Har hört att det är många som tycker att hundringen i inträde är onödigt. HALLÅ! DET HÄR ÄR INTE STOCKHOLM!!! Jag som hade sett framemot invigningen fick förhoppningarna om att flasha lite snygga moves krossade när de tänker ta så hutlöst betalt. (Men men, man ska aldrig säga aldrig, ägarna kanske tar sitt förnuft tillfånga och skippar eller iallafall sänker inträdet)

Nu ska jag välkomna John Blund och hoppas att jag kommer upp tidigt imorgon för jag har mycket att fixa med innan jobbet!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback