Hundslav eh.. jag menar hundvakt!



Har fått sitta ostört vid datorn en liten stund nu. Bada ostört också för den delen. Lever hunden fortfarande..?
Jag är hundvakt åt pappas bortskämda vovve och det är ett jobb endast för särskilt kvalificerade personer med specialkompetens inom betjäningsområdet, jag överdriver inte när jag säger att Paris Hilton INTE är bortskämd om man jämför med den här lilla fisprinsessan. Man måste begåvats med ett ton tålamod och förmågan att koppla bort tinnitusfrämjande ljud. 

Pappas lilla bebis har svårt att vara utan husse och det visar hon genom att pipa och skrika konstant. Hon ska även ha total uppmärksamhet konstant! Jag försökte mig på en power-nap idag efter jobbet men det var lättare sagt än gjort. Så fort jag rörde mig en nanometer hade jag en blöt nos i ansiktet. 

Anledningen till min lilla "rast" är att jag slagit igång TV:n. Det som lät som ett jordskred var bara voffsingen som slängde sig i soffan. My dog loves TV!

Jag ska inte klaga så mycket på henne, hon är ju faktiskt min lilla bebis också fast jag inte bor med henne längre. Och det är ju inte hennes fel att pappa inte varit hemma idag!

Jaja, nu ska hunden och jag krypa ner under varsin filt i soffan och (jag) ska smaska i mig lite chocolate =)

Ciao!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback