Inskickat och klart!

Jippii! Äntligen är jag klar med reflektionsprotokollet till kursen jag går. Orsaken till att det tagit så lång tid (en månad) att bli klar är det där med självdisciplin. Nejdå, så illa är det inte, hjärnan har nämligen gått på tomgång. Cementblandning i cellerna. Men igår släppte det som tur var, det flöt på så bra att jag hade kunnat skriva en ny bibel. Vilket i sig också blev ett problem, protokollet fick vara max tre A4. Så idag har jag kortat och skrivit om och kortat ännu mer.

Jaja, jag hoppas jag blir godkänd iaf.

Det här blev inte så ambitiöst inlägg, har alldeles för mycket som snurrar innanför pannbenet.

Igår: Män som hatar kvinnor!
Idag: Plugg och facebook-beroende.
Imorgon: Helg och avslappning.

Nu: TV och sova!

Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback