Jag kan inte nynna!

Igår kväll blev det party igen och jag och brudarna smådrack lite och spelade en egen version av "Så ska det låta". Vi körde alltså bara nynn-grejen och jag var totalt värdelös! För det första så låter det inte som nynn-ljud utan det är nåt hackigt stönande som inte låter så bra. För det andra så blir det aldrig rätt melodi när jag nynnar. Jag var sämst, helt klart! När det var färdigspelat drog karavanen vidare till Taket där vi rock'n'rollade litegrann. Det var länge sen jag dansade där men igår var det riktig feststämning. Efter det, efterfest!

Kort sagt kan jag säga att det var en lyckad kväll, inte mkt tårar, inga vida skandaler och inget bakrus! =)

Idag har jag skjutsat iväg systeryster som varit hemma i fem veckor på praktik och lov och det som hägrar nu är toast, godis och Beck med grannen.

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback