Motivation till tusen!

Kollade Made! ikväll på MTV och de handlade kort och gott om en lat överviktig tjej som ville komma med i typ skolans volleyboll-team. Visst, jag har väl kanske inte volleybollproffs som mål här i livet men jag blv sjukt pepp på att komma i toppform igen. Och då menar jag med allt, inte bara med träningen. Mat, styrka, kondition, mental hälsa - You name it!

Var ju i prima form innan jul men blev krasslig och varje gång jag kör igång igen med träningen slås jag ut igen. Aaargh! 
Men nu har jag bestämt mig, jag har lite hemliga delmål på vägen och håller på att utveckla en idiotsäker plan för att lyckas. Några av delarna i min plan har jag testat förut och de funkar! 

Jaja, vet inte riktigt vad det här blev för inlägg.. Jag kände bara för att klämma ur mig det här..

Nu ska jag återgå till  Vinterstaden av Arnaldur Inridason.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback