Nu är våren kommen!


Jag har nämligen städat idag (händer faktiskt väldigt ofta om jag ska vara ärlig) och håller på att vädra bort all gammal vinterluft. Trots att näsan är fylld av någon släkting till cement har jag vårkänslor och det spritter i hela kroppen när asfalten sakta men säkert tinar fram. Snart plockas cyklen fram något som jag längtat efter hela vintern. Jag vägrar cykla om inte allt slask är borta. Det är ju livsfarligt!

Snart ska jag snöra på mig skorna och gå en promenad. Jag har laddat ipoden med massa bra låtar så nu orkar jag gå hur långt som helst. 

Jag ska jobba ett par timmar på eftermiddagen innan jag ska träffa vännerna för en kväll på "stan". Det blir nog god mat och massa tjejsnack! Nice!!!

Nu promenad!

Ciao! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback