Överskottsenergi!

Det är vad jag har massor av! Jag har gjort allt jag ska idag och lite till och klockan är bara tre. Det blev en ledig dag idag eftersom jag kände att jag borde gå på ryskan. Jag har inte varit där på år och dar känns det som och ville uppdatera mig lite. Jag har ju fått dispans eftersom jag jobbar och ska komma när jag kan men idag tackade jag nej till jobb för att jag inte ska halka efter. Tur det för jag fick reda på att vi tydligen ska ha prov på onsdag! Det blir mitt första prov och jag känner på mig att det kommer gå prima =)

Nu ska jag till mamma och hälsa på och sen ska jag försöka hitta på något mer att göra, känns lite tidigt att gå och lägga sig nu pga tristess. Jag kanske ska låna en ny bok så jag har något att göra...

Det bästa med överskottsenergin är att jag vet varför jag har det, det är iofs en hemlis men men.. Det känns bara bra, HARMONI!

Jaja, nu blir det fika med mother..

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback