The Black make-over!



Tog en tur till IKEA i lördags och införskaffade lite nya möbler och prylar. Tror dock jag glömde färgseendet hemma för alla nya möbler är svarta. Hmm.. undrar om det slagit runt i skallen på mig?! Jag har aldrig varit särskilt förtjust i den dammälskande kulören.  

Resultatet blev iaf ganska makalöst, det blev genast mycket vuxnare och lägenheten växte med ett par miljoner kvadratmeter. Jag kan då lova att det är ett rejält träningspass att bära upp möblerna till min våning och sedan skruva ihop dem. Jag dröp av svett efter ca två timmar men då satt alla ben och hyllplan som berget. Eller ja, med mina muskler som mått.

Nu ska jag dammsuga och sen ska jag hämta mina nya sweetchili-skålar som jag råkat glömma hos mamsen. Ikväll blir det superduperfärska räkor som pappa tog med från Lysekil idag. Mums!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback