Bara ute och ränner..


Nu är jag hemma. Skönt. Har inget jobb idag och känner att det är ganska behövligt, har jobbat mån-mån och vill ta igen mig lite nu. Jobbade på dagis hela förra veckan, provjobbade i Norge lör-sön och så var det dagis igen igår. Dessutom passade jag på att följa med en kompis till Falun+Borlänge igår och unnade mig lite shopping. Blev både nya höst/vinter skor och en lite vinare höst/vinter jacka. Precis vad jag behövde!

Lite kul att jag hamnade här på bloggen, inte planerat för stunden iaf då jag egentligen bara skulle leta efter ett virkmönster. Men men, det rä svårt att stå emot roliga saker!

Nu blir det lunch - pizzabitar från söndagskvällen och sen måste jag leta lite mer efter mönstret. Det är lätt att hitta olika mönster på filurer och figurer men det lite kluriga är att göra om de till ens egna, det är ju roligare att kunna säga att man gjort de helt själv! Prinsesstårtan ovan är gjord efter mönster, chokladtårtan är egendesign! 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback