Första snön!

                                                 Våren 2009



Igår kom första snön, lite tidigt måste jag säga, fast det är ganska mysigt ändå!
Den är borta nu igen men det kommer mer, förmodligen en hel massa mer..

Veckan som gått har nästan inte spenderats på hemmaplan överhuvudtaget.

Måndag - Mora
Tisdag - Hemma
Onsdag - Hos mamma
Torsdag - Stockholm
Fredag - Hemma
Lördag - Rättvik
Idag - Hemma

Det är skönt att ha flängveckor ibland, jag måste ha veckor med fart och fläkt ibland för att kunna koppla bort alla tankar om allting. För att koppla av helt enkelt. Det låter lite motsägelsefullt men jag stressar ner om jag är på stressiga platser som jag inte brukar vara på. Då ser jag hur mycket de flesta stressar i onödan, hur vi skulle må bättre om vi bara saktade ner lite grann. Vi hinner det vi ska ändå, oftast mer till och med om vi lugnar oss och ser oss omkring. Tar kontroll över situationen.

På tal om kontroll har jag och syster varit på gymmet en timme idag. Blev bara styrka idag, brukar köra lite kondition också men inte today. Det blir mest armar för min del, ahr inte riktigt fått kläm på benapparaterna än men det kommer säkert.

Nu blir det en lätt lunch, hjälpa syster med fysik och matte och sen ska jag bara vara resten av dagen. Ska nog ta en långpromenad lite senare för att få lite frisk luft också!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback