Friday Friday, I´ll do it my way!


Sitter och väntar in mig själv lite, ska äta lunch nu (chorizo och makaroner) och sen blir det gymmet en timme och simning efter det. Brukar aldrig träna så mycket på en dag, men idag känner jag för det. Vill ta ut mig riktigt mycket för en gångs skull.

Ikväll blir det mat, mys och bowling med vännerna.. Ska fira lite att en av de knallat in på det tjugonde förra veckan.. Grattis Grattis!

Det är så många som fyller år nu i oktober förresten, förr kändes det som om det bara var jag, att jag var sist i världen med att fylla år. Men nu vet jag att jag inte är ensam :P

Just ja, jag måste ju kolla andra avsnittet av "Inlåst"också.. I förra inlägget skrev jag "Anstalten" men jag tror de flesta fattade vad jag menade. Kollade förresten på "Mammas pojkar" igår, Oh Lord, vilken ganska exakt kopia av den amerikanska versionen. Till och med en mamma som hade ganska starka åsikter gällande framtida svärdotters ursprung och utseende. Men men, man vet ju inte hur mycket som är på rikigt eller inte, det måste ju vara lite provocerande för att locka tittare.. Jag längtar iaf till nästa avsnitt!

Hmmm... Undrar om inte jag börjar verka TV-beroende..? Äh, det är skönt att sätta sig framför TVn och slappna av lite innan jag går och lägger mig..

Nu mat+träning, sen girls night out!

Ciao!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback