Ny hobby!

Jag har fått en ny hobby: sticka/virka och se på alla roliga serier på de olika play-kanalerna på nätet. Här hemma har vi varken 3:an eller 5:an och det finns många bra serier som andra pratar om som jag inte haft möjlighet att se. Så nu kan jag också vara med i tv-serieskvallret. De senaste tre dagarna har jag avverkat "Svenska hollywoodfruar", lite "Topmodel Sverige" och första avsnitten av "Anstalten" (som iofs går på 4:an men som jag missade förra veckan) och det där dejtingprogrammet med Gynning.

Egentligen är jag inte så förtjust i att sitta framför dataskärmen och glo i x antal timmar, de tär mycket skönare att sitta framför TV:n.

När det gäller TV-serier annars så har jag hittat några guldkorn t ex "True Blood" och "Nurse Jackie". Men jag brukar inte vara så trogen att jag orkar följa serier så länge, intresset brukar svalna efter första säsongen.

Vad brukar ni följa? Har ni några favoriter?

Nu blir det "Dödsmärkt" och Seagal på 6:an för min del!  

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback