Rycker det i virknerven?


Det gör det i min och jag har börjat bota det.. Har hunnit med både monster och prinsesstårtor, och har ägnat mycket tid idag åt att hitta mer inspiration. Kolla in de här länkarna om du vill få lite tips:

ianyckelpiga.blogspot.com - många fina saker och även gratismönster
pysselprassel.blogspot.com - skaparna till denna blogg kommer dessutom från samma lilla by som mig!
elsasdesign.blogspot.com - väldigt fina saker och mycket inspiration

Jag har också hunnit lägga in en beställning på superfina ögon till mina små filurer. Förra gången (ett år sedan?) beställde jag ögon från en tjej i New York då jag inte hittade några i det här avlånga landet men nu kommer det alltså ett paket från ilkkadesign.

Supernice!
Nu måste jag bara gå igenom mitt garnförråd och se om jag måste införskaffa lite mer, på önskelistan står det ljusrosa, orange, ljusgrön och svart. Finns så många olika nyanser av allt så när jag har hittat min väg i livet ska jag ha ett alldeles eget pysselrum. Kan redan se det framför mig med garner och prylar i alla möjliga färger och modeller!

Stundande projekt är en beställning/present som faktiskt är inspirerad av en av pysselprassels finfina grejer!
Kommer nog visa resultatet när det är klart, har inte ens börjat med det än!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback