En duktig-dag idag!

 

Jag har varit otroligt effektiv idag, jag är till och med förvånad själv. Dagen började nämligen lite sådär eftersom jag råkade somna om och somna om och somna om. Hade lite ångest över att jag sov så länge men det har gått över nu.

Idag har jag nämligen fixat allt på min att-göra-lista+att jag bakat en kladdkaka och ett inre lugn har lagt sig, nu kan jag börja fixa med sånt som inte varit prio-1. Jag måste ju erkänna att cv:t och det personliga brevet har tagit längst tid, det är så svårt att skriva om sig själv. Jag har dessutom hittat lite jobb som jag tror att jag ska söka!

Nu blir det strykning framför Idol och sedan blir det True Blood och kladdkakan som jag bakat idag! Yummie!!!

Ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback