Sluta snora nu!


Hm, undrar varför kroppen bestämt sig för att bli förkyld idag? Kunde inte snuvan brutit ut i t ex tisdags eller onsdags? Jag tycker nämligen inte det där var schysst nu när det är helg och man kan vara ledig utan ångest över arbetssituationen... Inte för att jag planerat världens party för den här helgen, blir nog filmkväll och tv-mys istället, men ändå!?

Jaja, jag kan ju vara glad över att förkylningen kom den här veckan och kanske hunnit försvinna till mitten av nästa vecka då det blir jobb igen.

Nu ska jag leta mig ner på ICA och se vad de har att erbjuda för colors till håret, börjar känna mig lite grå nu efter klippningen då mina blonda strån valt att bli mörkare. Är lintott från början men ett genetiskt arv från pappasläkten tycker att man ska bli mörk efter att man fyllt 20.

Det är väl bara att inse att man inte är så ung, pigg och fräsch längre :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback