Styrt kosan söderut

Sitter hos mamma i den lilla "hålan", som förövrigt är en helt underbar liten håla där jag mycket möjligt kan tänka mig bo någon gång i framtiden. Just nu är det bara skönt att komma iväg från hemifrån.
Borde egentligen hälsa på mamma-familjen och katterna lite oftare men just idag är det bara för att jag ska snika en plats i bilen till huvudstaden imorgon.

Ska bara dit över dagen när mammas kille jobbar och gå i affärer och se om jag hittar lite jobbkläder. Kommer förmodligen komma hem med en hel del annat också/istället.

Jag känner att det blivit väldigt mycket shopping nu på slutet men jag tror jag kommit in i en period då jag vill starta om på nytt. Vet inte riktigt vad jag menar med det heller egentligen, har inte funderat så mycket på det...
Jag tycker iaf att man borde få unna sig att vara lite slösaktig i vissa perioder bara inte övriga livet tar skada ekonomiskt. Jag är i grund och botten en väldigt ekonomisk människa och har faktiskt rejäl koll på slantarna så jag antar att jag kan investera i lite onödigt krafs.

Nu ska jag mysa med kattpojkarna och se på TV, har jag otur kanske jag måste frossa i onyttigheter :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback