Uppföljning: Ekologiska bindor!

 

Skrev tidigare idag att jag skulle köpa Renée Voltaire's "Lingonveckan"-bindor men jag hittade tyvärr inte några sådana. Istället blev det Natracare's bindor. Jag tänker testa de och jämföra med Libresse som jag i vanliga fall använder.

Normalt att skriva om vilka mensskydd man använder?!
Jaja, whatever?!

Jag köpte även Nature Babycare's "ECO Shampoo", tänkte prova det och se om det blir samma resultat som vanligt shampoo, då blir det nog det ekologiska valet för min del i framtiden. Jag vill ju inte utsätta min hårbotten för otäcka kemikalier i onödan!

Nu blir det grillad kyckling med coop's barbeques hos lillasyster, sen hem till byn igen!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback